עודד גונדה, Vice President, Network Security Products, CheckPoint

שיפור תהליכי NPI (השקה של מוצרים חדשים)

Signifer סייעה לחברה גלובלית המפתחת מערכות לציוד הון, לשפר תהליכי פיתוח והשקה של מוצרים חדשים. הודות לתהליכי השיפור, העלתה החברה את הפריון, שפרה רווחיות והפחיתה משמעותית TTM.

 

הלקוח:

מפתח מערכות ויצרן במגזר הציוד ההוני.

 

האתגר:

ארגון, מוביל בתחומו בעולם, חווה התפתחות מואצת ומרשימה במחלקות המחקר, הפיתוח והייצור. עם זאת, במעבר של מוצרים חדשים משלב הפיתוח לשלב הייצור חלו תקלות, להן נלוו משמעויות כלכליות משמעותיות.

הפנייה ל- Signifer הגיעה על רקע הצורך לשפר תהליכי השקת המוצרים החדשים (NPI) ולהפחית תקלות.

 

התהליך:

לאחר בחינה וניתוח מעמיקים, תוך התייחסות לתהליך ההשקה המורכב, הציגה Signifer מערך ניסויים (DOE), באמצעותו ניתן ללמוד ולהעריך השפעתם של שינויים בשלב התכנון, על המוצר הסופי. כך יכולה הייתה ,Signifer להצביע במדויק, על שינויים נדרשים בתהליך הפיתוח (PDP), כמפתח לשיפור תהליך הייצור ההמוני.

 

השינויים כללו פיתוח והתאמה של סדרת שיטות, שמטרתן להנחות את תהליך פיתוח המוצרים (PDP), לצד בחינה של ההנחיות הקיימות והבחנה בין אלה המכריעות, לבין אלה שהיו בעלות עניין מופחת לארגון ויצרו בעיקר סרבול.

Signifer ליוותה את הארגון בתהליך הטמעת השיטות החדשות ובחניכה והדרכה אינטנסיביים של המנהלים ביחידותיהם.

 

תוצאות:

שפע הניסיון אותו מביאה עימה Signifer בתהליכי פיתוח ותפעול לצד ההבנה המעמיקה בתהליכים ארגוניים, מאפשרים לה ליזום ולהניע תהליכים שיניבו תוצאות אליהם שואף הלקוח, חרף מורכבותו של הארגון.

השינויים שבוצעו בתהליכי פיתוח המוצרים (PDP), הביאו לשיפור בתהליך השקת המוצרים (NPI) כולו - השיטות שהוטמעו, הביאו להפחתה ניכרת ומיידית בסיבוכים עת הגיעו המוצרים לשלב הייצור. כמו כן, ניכרה ירידה משמעותית במתח בין מחלקות המחקר והפיתוח לבין מחלקות הייצור.

 

תהליך ה- NPI המשופר הביא לעלייה של מיליוני דולרים בשולי הרווח, מוצרים חדשים הושקו מהר יותר והפריון עלה בצורה ניכרת.

Site built and Designed by Studio Roy Doron 

Signifer Copyright  © 2001-2012