גיא מורדוך,

,Regional Vice President APAC,

Amdocs

 

מערכות שירות מורכבות

בחברות רבות, מהווים מערכי השירות והתמיכה מקור הכנסה יציב. למרות זאת, אין הן מצליחות למצות את מלוא הפוטנציאל הטמון בהם; בהגיע המוצרים לרמת מורכבות מסוימת ופריסה בקנה- מידה עולמי, קורה לא אחת, שהחברות מוצאות עצמן, במאבק מתמיד לספק שירות איכותי.

 

אנחנו מסייעים לארגונים להציף את הפוטנציאל העסקי הטמון ביחידות השירות שלהם; להקנות להם כלים ושיטות באמצעותם הם ממנפים את מערכי השירות והתמיכה, משיגים יתרון תחרותי משמעותי ויוצרים ערך מוסף לארגון.

אנחנו נעזרים בשיטת שלושת שלושת ה"S"י (Signifer Service Solution) וביחד עם הלקוחות שלנו, מתאימים פתרונות המסייעים להם להגדיל נפח מכירות, להעמיד לרשות לקוחותיהם תמיכה באיכות גבוהה יותר ובזמני תגובה קצרים יותר, ללא צורך בהגדלת מצבות כוח האדם שלהם.

 

בסיומו של תהליך, מחזיקים הלקוחות שלנו במסגרת מתקדמת למתן שירות שבאמצעותה הם מעלים משמעותית את שביעות רצון לקוחותיהם. הידע, הכלים והשיטות אותם רכשו מ- ,Signiferמשמשים אותם לאורך זמן ומסייעים להם להגדיל את שולי הרווח שלהם בעד 30%.

 

לחץ כאן על מנת לקרוא עוד על פרויקטים שלנו.

Site built and Designed by Studio Roy Doron 

Signifer Copyright  © 2001-2012