גיא מורדוך,

,Regional Vice President APAC,

Amdocs

 

פיתוח והטמעת מוצרים חדשים

Signifer, מעמידה לרשות הלקוחות שלה, ניסיון עשיר בפיתוח מוצרים ובתהליכי הטמעתם בשוק.

התובנות והשיטה שאנחנו מביאים עימנו, מסייעים ללקוחות שלנו לשפר יעילותם לאורך התהליך כולו: החל בשלב ההיתכנות, דרך המחקר, הפיתוח, הייצור ועד לשלב המסחור.

 

התחומים בהם אנחנו מתמחים:

 

NPD – פיתוח מוצרים חדשים: אנחנו מסייעים ללקוחות שלנו להקים מערך מקצועי, גמיש ויעיל, מערך המותאם לארגון, למוצר ולשוק.

הפתרונות שלנו מבוססים על הבנה מעמיקה של האיזון הקיים בין אתגרי השוק לבין היבטים הנגזרים מניהול מחזור חייו של מוצר (PLM).

 

NPI – השקת מוצרים חדשים: ביחד עם הלקוח אנחנו מגדירים מהלכים ותהליכים, באמצעותם ניתן מענה לאתגרים הנובעים מהמעברים הקריטיים להצלחה במחזור חייהם של מוצרים ושירותים.

 

IPM – ניהול החדשנות: כיום, אין זה מספיק להציע מוצר טוב במחיר הוגן. שפע המוצרים והפתרונות הקיימים בשוק, מחייב חברות וארגונים לנהל בשיטתיות את תהליכי החשיבה והיצירה שלהם במטרה להביא לשוק בשורה.

 

Signifer, מציידת יחידות מחקר ופיתוח, שיווק וחטיבות מוצרים ושירותים, בכלים ובמסגרת. הטמעתם בהצלחה, מסייעת להן לנצל באופן הטוב ביותר את פוטנציאל החדשנות הטמון בהן ואת ההזדמנויות אותן מזמן השוק.

הכלים והשיטות שלנו מאפשרים לחברות שהן המובילות בעולם בתחומן; לבנות ולשמר את היתרון היחסי שלהן, להישאר חדשניות, לצמצם ההוצאות על תהליכי מחקר, פיתוח וייצור וכן לשפר ביצועים ורווחיות .

 

קראו מה אומרים עלינו הלקוחות שלנו.

Site built and Designed by Studio Roy Doron 

Signifer Copyright  © 2001-2012